Πειθαρχικές κυρώσεις περιμένουν τους υπαλλήλους του ΙΚΑ που δεν απαντούν στα τηλεφωνήματα των ασφαλισμένων. Αυτό αποφάσισε η διοίκηση του Ιδρύματος μετά από πολλά παράπονα ασφαλισμένων ότι ποτέ δεν απαντά κανείς στα τηλέφωνα.
«Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα [...] σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες» αναφέρει το σχετικό έγγραφο»
«Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
«Επειδή η άρνηση παροχής πληροφόρησης συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα [...] σας γνωρίζουμε ότι εφεξής θα εξετάζονται όλες οι καταγγελίες που περιέρχονται στη Διοίκηση και θα αποδίδονται οι ανάλογες ευθύνες» αναφέρει το σχετικό έγγραφο»
«Οι Προϊστάμενοι Διευθύνσεων και Τμημάτων καθίστανται υπεύθυνοι για τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο της αδυναμίας τηλεφωνικής επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες μας» σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ