Διήμερο συνεχών κινητοποιήσεων θα είναι η Πέμπτη και η Παρασκευή, 6 και 7 Φεβρουαρίου, με καθηγητές, υγειονομικούς, εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να απεργούν και να διαδηλώνουν.
Κάνοντας συνολική τοποθέτηση στα προβλήματα του δημόσιου τομέα, η συνομοσπονδία των δημοσίων υπαλλήλων, η ΑΔΕΔΥ, αναφέρει: "Το Σχέδιο Νόμου για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας που ψηφίζεται την Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2014, στη Βουλή, βάζει λουκέτο στις μοναδικές Δημόσιες Δομές στον τομέα αυτό που λειτουργούσαν στα πλαίσια του ΕΟΠΥΥ, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα και εξυπηρετούσαν εκατομμύρια εργαζόμενους.
.jpg)
.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
.jpg)

.jpg)