Παρασκευή, 12 Οκτωβρίου 2012

«Ο συντονιστής είναι τζάμπα, η ομάδα του όμως κοστίζει 70.000 ευρώ!»

Φωτό από παλαιότερη επίσκεψη του σημερινού Πρωθυπουργού (και τότε αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης)  Α. Σαμαρά και του Βουλευτή Αχαίας Νίκου Νικολόπουλου (με την ιδιότητα του Τομεάρχης Εργασίας της ΝΔ) στα Ναυπηγεία
ΕΡΩΤΗΣΗ Ν. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ  ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

 «Ο ‘’εθνικός συντονιστής’’ για τα ναυπηγεία προσφέρει αμισθί τις υπηρεσίες του, η ομάδα της δικής του επιλογής όμως, θα πάρει 70.000 ευρώ συν το ΦΠΑ.
Η απόφαση μάλιστα δεν υπογράφεται από κάποιο Υπουργείο, αλλά από το Δ.Σ. του ΟΛΠ» καταγγέλλει ο Βουλευτής και συντονιστής του Κινήματος Αναγέννησης (ΚΙΝ.Α.) Νίκος Νικολόπουλος, ο οποίος έφερε το θέμα στη Βουλή.

Ο Νίκος Νικολόπουλος, λίγο μετά την μεγάλη κινητοποίηση των εργαζομένων στα ναυπηγεία, οι οποίοι καλούνται από την εργοδότρια εταιρεία, να εργάζονται μία μέρα την εβδομάδα (!), ενώ και η Πολιτεία δεν τους έχει χορηγήσει ακόμα το βοήθημα για το οποίο δεσμεύτηκε, σημειώνει πως: «είναι εξοργιστικό, η κυβέρνηση να ανακοινώνει |συντονιστές» και «διαπραγματευτές» που ενώ τυπικά δεν επιβαρύνουν το ελληνικό δημόσιο, ουσιαστικά κοστίζουν πολύ ακριβά».

«Φαίνεται πως βρισκόμαστε μπροστά  σε μία νέα πατέντα, η οποία  όμως εξοργίζει, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο λαός εξαθλιώνεται αλλά κάποιοι… σύμβουλοι εξακολουθούν να εισπράττουν πολύ καλά λεφτά για  τις υπηρεσίες που θα προσφέρουν για λίγους μήνες» σχολιάζει ο Αχαιός πολιτικός, ο οποίος θέτει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο επιλογής της συμβουλευτικής ομάδας του κ. «εθνικού συντονιστή» για την κάλυψη του κόστους από τον ΟΛΠ και όχι από κάποιο υπουργείο.

Πιο συγκεκριμένα, ζητάει αναλυτικά  τα βιογραφικά και τις αμοιβές κάθε στελέχους της συμβουλευτικής ομάδας, την διαδικασία επιλογής της, καθώς και αν όλα αυτά είναι σε γνώση του Πρωθυπουργού και των αρμόδιων Υπουργών.
Τέλος, ζητάει να πληροφορηθεί τι απαντάει η κυβέρνηση στους εργαζόμενους των ναυπηγείων για τη συγκεκριμένη υπόθεση και τι προτίθεται να πράξει για την τήρηση των υπεσχημένων προς αυτούς, αλλά και τη διαφύλαξη των ναυπηγείων, ως μία παραγωγική μονάδα μείζονος εθνικής σημασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...