Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΑΠΕΖΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΑΠΕΖΕΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Απεργία πείνας ξεκινούν οι απολυμένοι της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας

«Θα πεθάνουμε από την πείνα μπροστά στην Τράπεζα», δηλώνουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λαμίας  οι οποίοι την Παρασκευή το πρωί στις 7.45 ξεκινούν απεργία πείνας δειαρκείας μπροστά στην είσοδο της Τράπεζας στη οδό Διάκου  ζητώντας   την άμεση καταβολή των οφειλομένων αποζημιώσεων.
Οι  εργαζόμενοι έχουν απολυθεί από το Μάρτιο  όταν η Συνεταιριστική Τράπεζα  Λαμίας  με απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδας μπήκε σε  διαδικασία εκκαθάρισης, χωρίς να τους έχει καταβληθεί κάποια αποζημίωση και  αντιμετωπίζουν πλέον πρόβλημα επιβίωσης.
Παράλληλα το σωματειο εργαζομενων στη Συνεταιριστική Τράπεζα  με απόφαση της γενικης συνέλευσης των μελών του  έστειλε εξώδικη δήλωση-γνωστοποίηση και προχωρά σε απεργία την Παρασκευή  21/9 και Δευτέρα 24/9  με αιτήματα την άμεση καταβολή των αποζημιώσεων απολύσεων τωναπολυθέντων,
την ανάκληση της παράνομης απόφασης της Τράπεζας της Ελλάδος να θέσει σε εκκαθάριση την Συνεταιριστική Τράπεζα Λαμίας. Σε εκδήλωση αλληλεγγύης προς τους απολυμένους συναδέλφους τους  ζητούν από το Υπουργείο Οικονομλιας να αναλάβει πρωτοβουλίες για την απορρόφηση των απολυμένων σε άλλες τράπεζες όπως έχει γίνει στο παρελθόν για παρόμοιες περιπτώσεις.
Ας σημειωθεί, ότι σχετική τροπολογία που υπερψηφίστηκε  στη βουλή με ονομαστική ψηφοφορία  στις αρχές Απριλίου για απορρόφηση στην Εθνική Τράπεζα των εργαζομένων στις υπό εκκαθάριση συνεταιριστικές τράπεζες, αποσύρθηκε τελευταία στιγμή με πίεση της Ενωσης Τραπεζών  και «άνωθεν» παράμβαση της κ. Διαμαντοπούλου,  κατ΄εντολήν του τότε πρωθυπουργού Λ. Παπαδήμου. Την ίδια στιγμή ανακοινωθηκαν οι πρώτες 22 απολύσεις εργαζομένων στη Συνεταιριστική Τράπεζα!
ΠΗΓΗ    http://www.altpressfthiotida.com/

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Τραπεζουπάλληλοι: Συνέχιση των κινητοποιήσεών

Την απόφασή της να συνεχίσει τις κινητοποιήσεις της αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΤΟΕ.«Ο αγώνας των εργαζομένων στις τράπεζες μαζί με όλους τους εργαζόμενους της χώρας θα συνεχιστεί σε όλα τα επίπεδα (συνδικαλιστικό, πολιτικό, νομικό και κοινωνικό) και δεν πρόκειται να σταματήσει μέχρι κυβέρνηση και τρόικα να καταλάβουν ότι ο λαός έχει ξεπεράσει τα όριά του και απαιτεί μία άλλη κοινωνική και οικονομική πολιτική» αναφέρει η ΟΤΟΕ.

Ακόμα η ΟΤΟΕ θεωρεί ότι «όσοι αντιστέκονται σταθερά στην καταστροφική πολιτική κυβέρνησης και τρόικας, όσοι αντιστάθηκαν χθες και προχθές, συμμετέχοντας στις ειρηνικές διαδηλώσεις και όσοι θα προστεθούν στο μέλλον, ενάντια σε αυτή την πολιτική, δίνουν ελπίδα και αισιοδοξία για την αντιμετώπιση αυτής της δύσκολης οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής συγκυρίας» προσθέτει.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Πανελλαδική απεργία σε όλες τις Τράπεζες την Πέμπτη 9 Ιουνίου

Πανελλαδική απεργία σε όλες τις Τράπεζες για την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011 αποφάσισε η ΟΤΟΕ στη σημερινή συνεδρίαση της Εκτελεστικής της Γραμματείας, ενάντια, όπως αναφέρει, "στις παρεμβάσεις Κυβέρνησης και Τραπεζιτών, που σχεδιάζουν νέες επιθέσεις στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων και στο ξεπούλημα του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και των σημαντικών δημόσιων οργανισμών".

Την Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011, η ΟΤΟΕ συμμετέχει στην 24ωρη γενική απεργία της ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας "στην νεοφιλελεύθερη κυβερνητική θύελλα των αντεργατικών μέτρων του Μεσοπρόθεσμου Σχεδίου του Μνημονίου Νο 2"..

Τέλος την Τρίτη 21 Ιουνίου 2011, συμμετέχει στην Πανευρωπαϊκή ημέρα δράσης των Συνδικάτων, που αποφασίστηκε από κοινού με τα συνδικάτα της Ευρώπης, απέναντι στο συνολικό σχέδιο άγριας λιτότητας που σχεδιάζουν οι συντηρητικές Κυβερνήσεις της Ευρωζώνης, για όλους τους λαούς της Ευρώπης.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...