Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τα νέα μέτρα πραγματοποήσαν στην Ομόνοια, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ. Οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή, όπου συναντήθηκαν με τους "αγανακτισμένους".Η συγκέντρωση κατά των νέων μέτρων και των αποκρατικοποιήσεων ξεκίνησε στις 11 το πρωί και γύρω στη μία παρά η πορεία βρέθηκε έξω από το υπουργείο Οικονομικών. Κλειστή ήταν την ίδια ώρα η οδός Φιλελλήνων ενώ νωρίτερα είχε κλείσει η Σταδίου.
Στην κεφαλή της πορείας βρίσκονταν οι εργαζόμενοι της ΟΛΜΕ και της ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ. ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ